EVS önkénteseink, 2016/2017

Kedves Mindnyájan! Ebben a  bejegyzésben szeretnénk bemutatni új EVS-es kollegáinkat, akit 2016. november és 2017 október között fogják segíteni munkánkat. Fogadjátok szeretettel őket, és íme néhány rövid bemutatkozás tőlük.

Lenka Petnyova 

Few words abou me: Hello Tusnad! I´m Lenka Petnyová and I came from Košice, Slovakia. I decided for EVS because I want to meet new people, experience new culture and visit new place. I´m looking forward to working with children. I like traveling, nature and sport activities. I will be happy if you join to me for some trip.
(Egy pár szó rólam: Hello Tusnád! Lenka Petyová vagyok, Kassáról, Szlovákiából érkeztem. Azért döntöttem úgy, hogy EVS önkéntes leszek, hogy új embereket, kultúrákat és helyeket ismerjek meg. Nagyon várom, hogy gyerekkel foglalkozhassak. Nagyon szeretek utazni, szeretem a természetet és szeretek sportolni. Boldog leszek, ha csatlakoztok néhány túrához. )

15107222_1196721697084839_8826121387519815749_n

Živilė Petrauskaitė

Hello, everyone! My name is Živilė, I am 23 years old and I am from Vilnius, the capital of Lithuania. This year I finished my bachelor’s degree in Theatre and Film Pedagogy and decided to spend one year doing EVS here, in beautiful Baile Tusnad. I’ve never been in Romania before so everything is new to me, I want to learn as much as possible about Romanian culture, people, history and cuisine I’m looking forward to meeting you all and having fun this year!
(Hello, mindenki! A nevem Zivile, 23 éves vagyok és Vilniusból, Litvánia fővárosából érkeztem. Ebben az évben fejeztem be az egyetemi alapképzésemet, Szinház- és Film Pedagógia szakon, és úgy döntöttem, eltöltök egy évet mint EVS önkéntes itt, a gyönyörű Tusnádfürdőn. Még sosem jártam Romániában korábban, minden új számomra. Szeretnék minél többet tanulni az ország kultúrájáról, az emberekről, a történelemről és a helyi konyháról. Nagyon várom, hogy minél többetekkel találkozhassak és jól szórakozzunk az előttünk álló év alatt.)

15123030_1196721647084844_3067920190671703143_o

 

Lisa Cristea

Szia! My Name is Lisa Cristea. I am 18 years old and I am from Germany. I graduated from high School this year and decided to do an European Voluntary Service here in Baile Tusnad, in order to orientate myself before entering University as well as contributing something useful to a community. I am very excited to work with the children and Youngsters here and I hope that I can reach my goals throughout this year and give something back to the community.
(Szia! Lisa Cristea vagyok. 18 éves vagyok, Németországból érkeztem. Ebben az évben fejeztem be a középiskolát, és azért jöttem Tusnádfürdőre EVS önkéntesnek, hogy segitsen döntést hoznom a továbbtanulást illetően, és hogy hasznosan közre működjek egy közösségben. Nagyon izgatott vagyok, hogy gyerekekkel és fiatalokkal dolgozhatok majd itt, és remélem el tudom érni céljaimat az itt töltendő év alatt, és a közösség hasznára tudok lenni.)

15135797_1196721643751511_70180983171357510_n

 

Demeter Anita

Demeter Anita vagyok. Magyarországról érkeztem, pontosabban Debrecenből. Korábban a Köz-Pont Ifjúsági Egyesületnél dolgoztam, és mellette szabadidőmben bőrtárgyakat készítettem. Azért érkeztem ide Tusnádfürdőre, mert kíváncsi voltam, hogy milyen lehet egy másik országban élni, továbbá szeretnék új dolgokat megtanulni, és az általam ismert tudást az itteni embereknek, és gyerekeknek átadni.

12819175_1127456017278138_7925072721510832261_o

 

Leave a Reply

